Velkommen til min lille verden

søndag, desember 10, 2006

Evje tur og besøk fra Jæren:-)

På fredag reiste Vi jenter som bor sammen til Evje for å besøke Gurid, som også bor sammen med oss. Vi kjørte og kjørte... det var ganske drøyt, mange trær- trodde aldri vi skulle komme frem. Når vi kom til Evje kjørte vi langt inni "gokk" en plass...der bodde Gurid- og det var kjempekoselig der! Vet ikke om jeg hadde klart å bodd så øde, men det ser jo litt herlig ut og:-)Det første bilde her kom feil vei... Men, men. Vi hadde mimelek på fredagskvelden- utrolig morsomt. Foreldrene hadde lagt ELGSTEIK til oss- kunne vi fått det bedre? Så var vi å bowla. De hadde faktisk mer enn jeg trodde i Evje....
Så på lørdagen stilte vi klokka på 09.00- for da skulle vi ned å shoppe i Evje. Og de hadde faktisk mer enn en butikk der- jeg fikk til og med handla litt julagave pluss en suvenir:-) Her sitter vi på Cafe og venter på salaten vår:-) All spisinga på fredagskvelden hadde nok gitt oss litt dårlig samvittighet. (Anette i blå, Gurid i striper og Ingrid i hvitt)

Da vi vakna den første morgenen var det dette synet som møtte oss da vi såg ut av vinduet. Må foressten fortelle at alle vi 4 jenter sov på samme rom, det var akkuratt som å være liten og på leir igjen. Vi lo og lo til en av oss bare sovna....



På lørdagen reiste vi tilbake til Hisøy. Arild har hatt besøk av Ole Gabriel hele helgen, så da jeg kom tilbake hadde vi oss litt god mat og spilte kort til halv 2 om natta:-)
Det har vært ei kjekk helg!! Nå er det søndags morgen og jeg venter på at Arild og Ole Gabriel skal våkne og komme på frokost.
Ellers er det siste innspurt før eksamen!! Og jeg gruer meg....igjen....


1 kommentar:

Anna Marie sa...

å dæ haures jillt ud... gått å tenka på noge aent en eksamen... glede mæg te du kjæme heim... :)