Velkommen til min lille verden

søndag, desember 16, 2007

HALVSØSTER

Ja, nå er jeg "halvsøster". Er halvvegs med sykepleierutdanningen og det kjennes fantastisk. 2 store eksamener er over, og neste er ikke føre leeeeeenge:-) Idag er det søndag, og det er faktisk en rar følelse å ikke ha noe jeg trenger å lese på. BEFRIENDE, men rart!!

Ellers så jobber jeg hver dag frem til jul på et gartneri her i Grimstad. Det er veldig, veldig koselig. Jeg ble kasta rett ut i julerushet, så det går i pakking av hundrevis, kanskje tusenvis av julestjerner, også er jeg "kassedame". Jeg stortrivs! Men trodde virkelig ikke at folk handlet SÅ MYE blomster!! Det er helt vanvittig.

Sliten er jeg... det har vært mye i det siste- så jeg ser frem til en veldig etterlengtet juleferie!!

1 kommentar:

Gurid sa...

Gratulerer som tittelen:Halvsøster Siv-Tone:)
Det er herlig at vi har kommet så langt som vi har gjort, og at vi har kommet oss igjennom dette store pensumet!
Det er ein befrielse nå i jula, og la tankene gå over til noe annet enn lesing.
Det høres koselig ut å jobbe på det gartneriet. Og ha ein God tur hjem til Jæren. GOD JUL til deg siv-tone non-stoppmonster;)