Velkommen til min lille verden

fredag, mai 30, 2008

Livet mitt for tiden

Tiden går fort desto mer over 20 enn blir:-)
Nå er jeg akkuratt ferdig med 2. året på sykepleien. Skremmende, men kjekt! I vår har jeg vært i hjemmesykepleien og psykiatri i praksis. Har ihvertfall lært en ting- psykiatri er ikke noe for meg... Til høsten skal jeg være et halvt år på sykehuset. Det er det jeg har sett frem til hele utdanningen. Tror det blir veldig lærerikt. Men får se om det er der jeg ender opp til slutt....

Sånn ellers så har vi flyttet inn i en helt ny leilighet og trives bare bedre og bedre i Grimstad. Spesielt nå når det er sommer, da vil jeg nesten ikke hjem engang...

Jeg har det fint. Skal ha sommerjobb i Grimstad i sommer, i hjemmesykepleien. Der er det kjempekjekt. Men fytti, det blir utfordrende og finne frem overalt. Det går nok bra etterhvert.

To av mine veldig gode venner har forlatt Grimstad:-( Hvis dere leser dette så savner jeg dere veldig!!!

Ellers så er jeg fortsatt veldig glad i sjokolade, derfor må jeg dessverre avslutte dette innlegget, for jeg kom akkuratt på at det ligger en sjokolade krone-is i frysen. Og hører jeg godt nok etter så tror jeg faktisk den roper på meg! (Tihi)

GOD SOMMER... jeg sitter her på berget og ser ut over havet...en solskinnsdag i ferien min:-) I sommer skal jeg bare stå på vannski og bade, ja denne ferien tror jeg blir FIN:-)

2 kommentarer:

Gurid sa...

God sommer Siv-Tone!
Takk for enda et flott år!:)tenk at vi allerede er ferdige med det andre året.
Blir spennende å se frem til sykehus-praksisen. Glad i deg. Nyt ferein:)
klem

Anonym sa...

`da vil jeg nesten ikke hjem engang...`
dæ æ dæ værsta æg he haurt!!! klar du vil heim!!!! æg vett du savne okke litt,bare du lige ikkje å innsjå dæ!! /;)

klem frå ei på onnai...