Velkommen til min lille verden

fredag, juli 11, 2008

Baktalelse

Jeg HATER baktalelse!
Det er noen ganger der vi kan sitte en gjeng... og det som det blir pratet mest om er andre folk. "Har dere hørt om den og den"? Jeg blir faktisk ganske sjokkert mange ganger. Har vi virkelig ikke mer å snakke om? Er det sånn at alle andre er mer interessante å høre om, enn vi som faktisk sitter der? Hvorfor ikke snakke om hverandre? Vi skal jo liksom være venner. Det er mange ganger jeg bare har gått hjem og hatt en skikkelig ekkel følelse. Er det meg de prater om nå når jeg ikke er der?

Vi burde bry oss så mye mer om hverandre, istedenfor "alle andre". Jeg kjenner faktisk jeg blir sint!

1 kommentar:

Gurid sa...

ja,det er ubehagelig med baksnakking. Ikke noe bra!!
Vi får gjøre det beste vi kan for å heller spre gode ord om hverandre:)
jeg har fått bloggen min tilbake. Det er bare å ta en tur innom:)
Er du fornøyd med praksisplassen din?hvor kom du inn??