Velkommen til min lille verden

torsdag, desember 10, 2009

Snart jul


Nå er det snart på tide å ta bort adventspynten og ta frem julepynten. Jeg har ikke så mye julepynt, så jeg tror jeg må ut å handle litt:-) Jeg liker veldig godt ENGLER! De er det heldigvis mange av i butikkene rundt forbi. Åå, som vi gleder oss til jul. Dessverre skal jeg (Siv-Tone) jobbe på julaften. Noe som jeg syns er veldig trist, siden jeg da går glipp av Sarah sin første jul. Greit nok så forstår hun ingenting av det. Men det kommer til være hennes FØRSTE jul og hennes FØRSTE pakkeåpning, der papiret helt sikkert er mye mer spennende en innholdet. Men det går nok bra.
Det er så fort gjort å glemme hvorfor vi feirer jul. Kjøpe julemat, bake alle de 7 sortene med julekaker (Det har ikke jeg gjort...), kjøpe nye juleklær, bli ferdig med alle julagavene. Midt oppi alt dette så er det så lett å glemme grunnen til at julen er her: (se bildet)
GOD JUL alle sammen!


1 kommentar:

Caroline sa...

åå.. trist å høre at du måtte jobbe..! Jeg liker så godt julekrybba deres! Er helt nydelig :)