Velkommen til min lille verden

onsdag, november 24, 2010

Badet/ Toalettet

 Tenkte jeg skulle vise dere noen bilder fra fremgangen på badet og gjestetoalettet.
Det øverste bildet er fra badet. Nå er maleren igang med å sparkle, og skal sannsynligvis
få malt ferdig veggene denne uken. Dvs at neste uke så kan vi forhåpentligvis få lagt fliser på gulvet:-)
Beklager dårlige bilder. Ikke er jeg en god fotograf, og ikke har jeg et godt nok kamera.
Skulle egentlig ønske jeg hadde likt fotokamera som meglere har- slike som får med hele rommet i bildet,
og får det til å se større ut enn det det egentlig er:-) Hva kamera kjøper man da?
 Veggen på gjestetoalettet over her er historisk. Den første veggen mannen min og jeg
 tapetserte helt på egenhånd! Må si jeg er litt stolt:-) Gøy var det også!
På 3 har veggene har vi Huntonit Fas 8 bord, kostemalt i fargen Caffe Latte.
Jeg er meget godt fornøyd med dem og tror jeg vil ha de i andre smårom i huset
også ved senere anledninger. Den fjerde veggen er tapetsert som sagt...
Syns det er fint med kontraster og avbrytninger. Tapeten ble en "rolig" overgang!

Som dere ser er det på gjestetoalettet vi har kommet lengst.
Men vi får ikke lagt gulvet her før det er klart til å legge gulv på badet.
Å pusse opp er veldig kjekt, spesielt når man kan se forandringene!
Men jeg må innrømme at nå er jeg lei av det. Så utrolig sliten!
Lørdager er ikke gøy lenger. Fritid er ikke fritid lenger!
For ved hver anledning må mannen prioritere badet.
Dette har vi selvfølgelig blitt enige om, for vi vil begge at det skal være ferdig til jul.
Men når dette er ferdig skal vi bare nyte tiden, hverandre, lille skatten vår
og vente på den andre skatten som kommer i mars!
Livet handler jammen om mer enn å ha det fint rundt seg:-)

Ønsker dere alle en fiiin førjulstid. Jeg gleder meg til å pynte til advent i helgen:-)


1 kommentar:

Caroline sa...

Det ser ut til å bli utrolig fint! Var en stilig tapet! Ha en fin førjulstid! Klem