Velkommen til min lille verden

torsdag, desember 23, 2010

Lille julaften

Jeg har ikke så veldig mye julepynt, så derfor så jeg en mulighet til å skaffe meg LITT mer green gate:-) Disse to caffelatte koppene syns jeg ble veldig fine med svibler i! På siden sitter en nisse fra Bohus. Egentlig liker jeg best engler med jul, men denne var ganske søt syns jeg, og ikke typisk "nissete" hvis dere forstår hva jeg mener. Zinkhusa fra Walthers & Co blir jeg bare mer og mer glad i... De er fine året rundt, men syns de er ekstra koselige nå med jul, med telys i på kvelden:-)

Lille julaften bruker vi alltid å være i bursdag hos ei jente vi er tante og onkel til. Når vi kommer hjem fra feiring blir det pynting av juletre. Så ikveld starter julen "på skikkelig" hos oss. Syns ikke julestemninga kommer helt...før juletreet er på plass! Kanskje det kommer et bilde av det her inne? HVIS det blir vellykket da:-)

Ingen kommentarer: