Velkommen til min lille verden

mandag, oktober 04, 2010

Badet

Her er vi halvveis ferdige med å rive badet. Nå er alle veggene og gulvet også borte.
Dette er ikke et bra bilde, men det gir dere et lite inntrykk i hvordan badet var.
Det er et lite bad, men nå håper vi at vi skal få utnytte det max, med nye farger, gulv og innredning.
I tillegg har vi valgt å ha dusj, i stedenfor badekar. Vi trenger den plassen vi kan få:-)
Planen er å være ferdig til desember. Jeg skal oppdatere forbedringene underveis!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hei hei:)

jeg er innom av og til:)
koselig å lese i bloggen. Gøy med oppussingsprosjekt:)

Tenker på deg sivi:)
håper jeg og jan arild snart kan ta en tur til dere:)
klem Gurid Kristine

Siv-Tones hverdagsgleder sa...

Ja, det håper jeg også at dere kan! Du er GOD!
Klem