Velkommen til min lille verden

fredag, oktober 01, 2010

LITT green gate inspirasjon


Jeg blir bare mer og mer glad i green gate! De har så mye forskjellig. Noe for enhver smak:-)
Tallerken over er allerede skrevet på min ønskeliste til jul!

 Caffe latte kopper kan brukes til så mangt. Hva med to av disse i vinduskarmen på kjøkkenet, med en husfred i hver? Det er ihvertfall min plan. Men de er tydeligvis populære, og utsolgt de fleste steder.
Denne kunne godt ha prydet soverommet. Men da er det KUN snakk om pryd!
Noe vekking av denne vil jeg ikke ha... Det tror jeg blir en litt FOR brutal oppvekking...
Pludring fra rommet ved siden av er mye bedre!


Dette innlegget skulle egentlig være om badet vårt. Vi er nemlig akkurat ferdig med å rive absolutt alt på badet og toalettet vi har i hovedetasjen. Planen var å legge ut litt bilder, men dataen ville ikke reagere på minnekortet idag. Typisk! Men det kommer etterhvert. Og gjett om jeg gleder meg til nytt bad:-)

Ønsker dere alle en GOD helg:-)

1 kommentar:

Vibecke sa...

Sånnei klokka he æg au lyst på. Såg ijønå et green gate blad, der æg fant den.