Velkommen til min lille verden

lørdag, oktober 30, 2010

Oppdatering bad

Nå begynner det å skje synlige ting på badet- JIPPI!
Idag blir mannen sannsynligvis ferdig med å plate veggene.

Vi isolerer litt i veggene mot soverommet,
egentlig mest som lyddemping...
2 små vindu... Det er et lite bad. Under 5 kvadrat.
På det gamle badet fra 1977 var det et badekar nedenfor
disse 2 vinduene. Vi skal ha dusj, for å utnytte plassen
mest mulig. I tillegg har vi valgt å ha gips på veggene.
Jeg tenker at en hvit, ren og hel overflate vil virke
forstørrende på et så lite rom.. Det gjenstår å se.
Så blir det mørkebrungråe fliser på gulvet.
Å som jeg gleder meg nå:-)
Taket kommer også bare til å bli et helt vanlig hvitt tak.
Her skal vi ha litt spotter. Syns det gir litt god stemning.

Mye er gjort, men mye gjenstår! Planen er at i desember skal det
være så godt som ferdig. Men ting tar alltid litt lengre tid enn en tror.
Vi skal ha folk til å sparkle, så får vi litt hjelp av en rørlegger,
pluss at flisene på golvet vil vi ha en profesjonell til å gjøre.
Alle disse har selvfølgelig mye å gjøre og det blir alltid litt venting
på at alle skal få tid til å komme å gjøre jobben hos oss.
Heldigvis gjør mannen det meste selv, så mye venting blir det ikke.

Idag har jeg bursdag og skal bare nyte dagen.
Vesla sover og det skal jeg også.

God helg alle sammen!
KLEM

2 kommentarer:

Vibecke sa...

Du he en gode mann;)

Siv-Tones hverdagsgleder sa...

DEN BESTE!!