Velkommen til min lille verden

tirsdag, januar 11, 2011

1.innlegg 2011

 Godt nyttår til alle som er innom:-) Januar er måneden der de fleste av oss gjør et ekstra forsøk på å starte et bedre liv....Ihvertfall for noen uker, til vi har landet på jorden og innsett at livet fortsetter som før. Slik er det ihvertfall for meg:-) Men en ting er sikkert: et nytt år gir nye muligheter! For min del er januar en tung  og mørk måned... Jula er over, det er en stund til våren ennå... MEN jeg kjenner det kribler i fingrene etter å bringe våren inn i stuen allerede nå...
 Torsdag kveld får vi venner på besøk, på en helt-vanlig-kveldsmat-kveld. Da skal jeg kjøpe en bukett med tulipaner og sette i en pastellfarget vase. Jeg elsker pasteller...kanskje fordi de gir så vårlig stemning? Når tiden går litt sent, er det kjekt å tilbringe den med gode venner. Da blir alt litt kjekkere.
 Bildene mine er hentet fra Maison home sine hjemmesi der. Svensk og fransk stil er fantastisk flott:-) Jeg kunne bodd i Sverige (tror jeg), men ikke i Frankrike...
Ønsker dere alle en god start på det nye året! Måtte det bringe dere mye godt:-)

2 kommentarer:

englemor sa...

Hei hei og takk for at du tittet innom englemor og la igjen en kommentar :-) Blir jo veldig glad om du har lyst å følge bloggen min :-)))

Når det gjelder den Maileg-kaninen er den ikke kjøpt på nett, men i en butikk i Lyngdal, Vest-Agder. Men butikken har nettbutikk også :-)))
www.lilleollebolle.no

Å så flott du fant meg for da kunne jeg finne deg :-) Kommer snart tilbake jeg og titter ;-)

Ha en riktig flooing dag! Klem

Annette Fosse Karlsen sa...

Kjekt å lese!