Velkommen til min lille verden

onsdag, juli 05, 2006

Litt av mæg...

For dei så kjenne mæg godt så vett di at æg lige veldikt godt kalendera å småe bøge mæ "ordtag" i... Hær kjæme nogen av mine favoritta! (Kom jærna mæ fleire forslag)

Gresset er grønt der hvor man er, hvis man bare husker å vanne det.

Elsk meg mest når jeg fortjener det minst, for da trenger jeg det mest!

Nærmere enn smilet kommer vi ikke hverandre- i det sier vi hva ord ikke kan.

Jeg er ei av de jentene som får guttene til å skjelve i bena....Jeg er kvinnelig bilist, og er stolt av det:-)

Vil du at noko skal vara, må du spara, alltid spara. Men vil du at kjærleiken skal vara må du je og aldri spara.

Hvis vi overdrev våre gleder like mye som vi overdriver våre sorger, ville våre vanskeligheter miste enhver betydning.

Ingen kommentarer: