Velkommen til min lille verden

tirsdag, desember 05, 2006

Travelt for tiden...

(Bare et bilde jeg tok når jeg var ute og gikk tur)
Nå måtte jeg ha meg en pause fra lesinga. Skulle ønske jeg var lettlært, slik som mange er. Slippe å lese alt så mange ganger for å forstå det.



Vi skal ha en kjempevanskelig eksamen 19. desember i anatomi. Vi skal kunne alt fra alle organer og systemer i kroppen til hver minste detaljerte celle i kroppen. Å ikke nok med det- vi bør kunne navna på alt som er i kroppen på LATIN! Det er kjempevanskelig. Kjenner nå at jeg er glad jeg ikke utdanner meg til lege. Så til Ingrid og Edit...Hvis dere plutselig skulle komme over dette innlegget- DERE ER MER ENN GODE!!!! Sist eksamen var jeg VELDIG fornøyd med resultatet, men nå.... Vi får se hvordan det går....



Ferdighetstesten bestod jeg:-) Til fredag skal jeg levere inn oppgave og så er det nedtelling for fullt til eksamen og til juleferie. Gleder meg til å feire nyttår hos Helga og Endre- tror det blir kjempekjekt!!



Min kjære gode veninne (!!) Guri har vært borte altfor lenge. Hun har vært i Afrika siden oktober, og jeg har ikke sett henne siden i sommer- Gleder meg til å treffe deg igjen Guri. Jeg savner deg faktisk vanvittig mye... Kjenner det langt inni meg. Det må ikke gå så lenge til neste gang!!



Siste nytt her på sørlandet er at jeg og min kjære har blitt med i styret i noe som heter G3 i IMI-huset i Grimstad. Hele styret er helt nytt, og det er mye nytt og spennende som kan skje.

G3 er kristent møte for ungdommer/ studenter. Jeg har en god følelse for at det kan bli noe veldig bra!! Vårt første møte blir 14. januar. Er du i Grimstad-området så kom!!



Nå er Brownieskaka i ovnen snart klar. Viktig å ha noe godt når man leser!! Mmm....

4 kommentarer:

Vibecke sa...

Off,kjenne mæg alt for møje ijenn mæ dæ å ikkje få dæ så lett inn. æg må helste ha dæ inn mæ tesjei! men du klare dæ sikker fint! Svært at du sga varma i dæ styre:) dæ varte sikker kult! Ååå dæ haurtest godt ud mæ brownies.D æg au hadde dæ igrå foresten:D koza dg vidare! Å LYKKE te me alt examen osv.

Anna Marie sa...

BROWNIES!!!! å dæ haures gått ud!!! lykke te mæ all læsingå!!! me tenke på dæg me på onnai!! :)
grævla fint bilde!!!
miss u!!!!
(lure seriøst på å je sj gavekort te arendal ei helg frå mæg te jul.. )

Anonym sa...

Det er mye gøy å lære på sykepleien altså!:-) Lykke til!

Samarbeider du med noen fra bibelskolen da? Du må hilse; til Gunstein og familien, Inge, Ole Martin... Kanskje jeg kommer en tur i løpet av våren hvis det passer sånn!

Siv-Tones hverdagsgleder sa...

Helene: Kjekt å høre fra deg. Kjempekjekt om du stiker innom IMI- huset!! Jeg har sett en del av lærerne. Var på adventskonsert i Grimstadkirken med BIG (sånn en konsert vi hadde). Der såg jeg både Kjetil og Gunstein- de var oppe å sang så flott i familiekoret til IMI-huset.

Jeg har snakt med Inge en gang, men han kjendte meg ikke igjen... Kanskje ikke så rart, er jo lkenge siden. Vi begynner å dra på årene siden den gang:-)
Skal hilse til Ole Martin ihvertfall- han sitter i samme styre som meg! Håper du kommer en gang utpå våren:-)

Anna: Gavekort til Arendal er tingen. Bed & Breakfast hos meg. Bare ring å bestill, det er mange weekender ledig utpå vårparten:-)

Siv-Tone