Velkommen til min lille verden

lørdag, oktober 13, 2007

Noen ting om meg, som du kanskje ikke vet....

Jeg har vært "backstage" med Pia Haraldsen, Christian Ingebretsen, Idol Gaute og Idol Tone. (Ikke at det er noe å skrive hjem om, men tipper noen gutter ville vært i mine sko:-)

Jeg har sluk-fobi!! Alt som sitter fast i sluken, må dras opp fra sluken, går ned i sluken- jeg klarer det bare ikke....

Jeg har en "crazy" mor. Da vi var på ferie når jeg var mindre var vi på slottet. Mor og hennes søster skulle absolutt få en av disse "soldatene" på slottet til å le. De danset og sang, og til slutt var det en som måtte trekke på smilebåndene ja. Hehe(Hun er litt tøff og)

Akkuratt nå er vi naboer med noen burmesere- noe jeg tror gjør meg ganske godt....

Jeg har hoppet i strikk... Tror ikke jeg gjør det igjen:-)

Jeg er sjenert: faktisk ganske mye viss du ikkje kjenner meg.

Jeg har angst for å ikke komme av bussen i tide... Når det nærmer seg buss-stopp banker hjertet mitt fort, veldig fort! Men det går alltid bra:-)

Da jeg var liten- eller dvs. frem til for ikke så lenge siden trodde jeg at lakksko var noe man brukte når man skulle ut å fiske LAKS. (er d mulig? -ja!)

Jeg drømmer om et småbruk. Et koselig hus, med en liten rød løe, hvor det er plass til en hest, noen kopplam hver vår og en hund. Enten golden retriver eller labrador... Kommer an på hvem som får viljen sin av min kjære og jeg:-)

Ja, ja.... det er mye mer, men nå skal jeg lage Calzone. Nam, nam

3 kommentarer:

Gurid sa...

noe visste jeg fra før:)men ikkje alt, for eksempel den med lakkskoen;)hahaha

Anonym sa...

hææ? visste dæ mesta men ikkje dæ fussta???
føle rett å slett at æg he jee glipp av noge hær!

koss i allværå hadde du forville dæg inn i garderoben?

raggi

Siv-Tones hverdagsgleder sa...

Hehe... Dæ va når me sang mæ Happiness i kulturhuset i Arendal:-) Dæ va sånn veldedighetskonsert. Så då stille alle heltane opp:-)