Velkommen til min lille verden

tirsdag, desember 11, 2007

Førjulstid

En eksamen er over: Sykdomslære, noe som har ført til mange innbilte sykdommer, men jeg har heldigvis holdt meg unna legen. 4 måneder med mye lesing resulterte i en eksamen med uventede spørsmål, slik at det ikke gikk så godt. Derfor er jeg nå veldig umotivert til å lese til neste eksamen, som er på torsdag. Slik er førjulstiden for meg.

Men jeg gleder meg til torsdag kl. 15.00- da er nemlig siste eksamen over og DA skal jeg nyte førjulstiden! Jeg skal jobbe på et gartneri frem til 22. des, noe jeg ikke har NOEN erfaring med i det hele tatt- men det skal bli gøy!! Og etterpå skal vi hjem: til pådekket bord og ferdiglaga middag og mange kjekke besøk!!

"Jul er å dele sin glede med andre, dele det håp og den rikdom du har. Jul er å si vi er glad i hverandre, og kjenne fred. Jul er å gi til en bror og en søster- gi av det brød og den rikdom du har. Jul er å være i sammen å synge, en julesang- en julesang"

2 kommentarer:

Vibecke sa...

Hei:) Håbe dæ går godt md examen på torsdag! Om dn teksten æ ifrå kine sin julacd? Æ dæ du så he den?

Siv-Tone sa...

D e Kine ja:-) Men eg he an kje. Savne an æg ao! He prøvd å bestilla nye på nettet, men finne an ingenplass!