Velkommen til min lille verden

tirsdag, mars 02, 2010

Det nye siden sist

Jeg har fått ei stor jente i hus:-)
Hun står i vinduet og lager lyder når hun ser en bil:-)
Nå er jeg klar for VÅREN! Den er nok et stykke unna enda, men mens vi venter så er det vel lov å begynne litt inne?
Vi har fått vitrineskap:-) Endelig har vi noe å ha bryllupsgavene våre i. Skapet er litt tomt ennå... Vi har fortsatt noen flyttelass å hente hos svigermor....
Skjønne hjerter bestilt hos Emmas verden! Nok til å komme i vårstemning av.
Ja, jeg er VELDIG glad i hjerter... De gjør meg glad!

Ønsker dere en flott tirsdagskveld!
(Jeg skal male i kjelleren- oppdatering kommer)

3 kommentarer:

Sølvi sa...

Ser ut som du har et nydelig hjem Siv Tone! Og den nydelige snuppa deres er til å spise opp:-)))

Caroline sa...

Så skjønn ho er :)

Kristine sa...

Fantastiske bilder! Ei nydelig jente i et nydelig hus!!:) Du e heldig!:)