Velkommen til min lille verden

torsdag, april 08, 2010

Mitt drømmekjøkken

Det kommer til å forbli en drøm, fordi kjøkkenet vårt er altfor lite til at det noen gang kan bli slik som dette. Men det er lov å drømme...

Hvis jeg skal ta frem den fornuftige siden av meg, så syns jeg jo at alt dette materialistiske ikke betyr noe når alt kommer til alt. Jeg interesserer meg for interiør, og liker å ha noen småprosjekter på gang i huset vårt.
Men akuratt nå ligger skatten vårs og sover... Og jeg kunne helt sikkert malt litt, rydda litt eller vaska litt. Men idag GIDDER jeg rett og slett ikke. Om prosjektene mine ikke blir ferdige, eller om huset ser "bomba" ut, så får det heller bare være... Nå skal jeg nyte stillheten og sofaen:-) Tid til stillhet, tid til venner og familie, tid til gode samtaler og tid til ettertanke. DET er det som betyr noe når alt kommer til alt! Det er disse tingene som kan utfordre meg til å prøve å bli et bedre menneske. For vi kan alle bli bedre?? Kan vi ikke? Det tror jeg ihvertfall! Ha en fin dag!

Takk for at DU er innom og leser bloggen min:-) Legg gjerne igjen et spor...

2 kommentarer:

Vibecke sa...

Skikkeligt fint drømmekjykken!

Kristine sa...

D va heilt min stil ja! Men d va jo ikkje enn øveraskelse?:) Goe Smag:)