Velkommen til min lille verden

torsdag, august 26, 2010

Noen SMÅ detaljer fra prinsessa sitt rom

På døren inn er det festet noen søte bokstaver som mormor og tante kjøpte til henne da hun ble født. Nå er hun blitt så stor at hun sier peker på det og sier Sarah hver gang vi går inn på rommet.
På innsiden av døren har jeg hengt opp wallstickers som jeg bestilte fra ellos. Er veldig fornøyd med dem! Men et tips dersom du vurderer å kjøpe walltickers er at det fester seg ikke på tapet med noen som helststruktur i- kun på glatte flater. Dette til min store frustrasjon siden det var på veggen de egentlig skulle hengt. Men, men. De ble visst flotte på døren også, og sprita opp ett ellers hvitt og sterilt rom.
Dette smykkeskrinet er så nydelig at jeg kunne hatt det selv. Det var en gave fra tante og onkel som bodde i USA! Det er så romantisk og nostalgisk- akkuratt slik jeg liker det. Når man åpner det er det en rosa ballerina som danser til den "flotte" musikken:-)
Og her kommer endelig gardinene:-) Jeg viste dere stoffet fra Tilda i et tidligere innlegg. Dessverre har jeg så dårlig kamera at jeg får ikke nok lys til å vise dere hvor fine de faktisk ble. En blanding av rosa og ferskenfarget- akkuratt passe prinsesseaktig:-)

Neste prosjekt er ei utrekksseng som jeg har arvet av min tante og onkel. Jeg har lenge letet på Finn etter den perfekte utrekksengen...så fikk jeg plutselig vite at det stod ei i kjelleren hos min tante og onkel!
Gjett om jeg ble glad. Den er gul nå, så den blir et lite oppussingsprosjekt for meg fremover, så sant formen kommer seg. Så skal den stå klar til Sarah, når babyen trenger sprinkelsengen.

Ha en fin torsdagskveld!

2 kommentarer:

Solfrid sa...

Hei! Ble fint med wallsticks på døren :) Vi kjøpte "skift på veggen" på smak i Sandnes og hang den opp på ikkje glatt underlag. Gikk fint å få det opp ved bruk av neglene, men tok litt tid :)

Caroline sa...

Så fine detaljer! Sarah er heldig :) Klem Caroline