Velkommen til min lille verden

søndag, september 19, 2010

Fornuft og sånnt

Ja, jeg er fortapt!! En slik SKAL jeg ha en vakker dag!
Ønsket og drømmen min er så stor at jeg til tider blir ganske usaklig:-)
Har du noen gang villet noe så sterkt at du ikke klarer å se fornuft i ting?
Kanskje ikke, men slik er altså jeg, og slik har jeg det akuratt nå!
Jeg er så irritert over at denne drømmen ikke kan gå  i oppfyllelse akuratt nå.
Min kjære sier vi må vente i noen år til vi har ting litt mer i orden.
Og fornuften min er jo selvfølgelig helt enig med han.
Med barn nr. 2 som ventes i mars og oppussingsprosjekter på gang
så sier det seg selv at vi har vel EGENTLIG nok å holde på med!
Men likevel; jeg er så irritert- for jeg kunne tenke meg den hunden NÅ,
jeg trenger en turvenn i de sene kveldstimer, for ikke tør jeg gå ut i mørket alene.
En vokter på nettene slik at de skumle folka ikke tør komme til vårt hus. osv.

Jeg må nok bare smøre meg med tolmodighet og fornuft noen år til.
30 års dagen min- JA! Det er fortsatt noen år til, men likevel ikke så lenge til!
Det er lov å håpe:-)

3 kommentarer:

Caroline sa...

Jeg vil å så gjerne så gjerne.. Men må smøre meg med tålmodighet, MEN en VAKKER dag, da :)

_Trine_ sa...

Søde:)

LilleFruVims sa...

Er det golden du vil ha? Vi brukte nærmere 7 år på å diskutere og planlegge hvilken rase og når vi skulle ha hund...ifjor sommer fikk vi første berner, men måtte avlive januar iår.men fikk ny en med engang og han er nå en god bamse på 8 mnd og 45 kg:)